مجله بوک کند

معرفی کامل کتاب Vocabulary for IELTS

کتابفروشی زبان بوک کند

معرفی کامل کتاب Vocabulary for IELTS

قیمت و خرید کتاب VOCABULARY FOR IELTS
کتاب “Vocabulary for IELTS” یک کتاب بسیار مفید و کاربردی برای آن دسته از افرادی‌ست که قصد شرکت در آزمون آیلتس دارند. این کتاب به زبان ساده و قابل درک نوشته شده است و  شامل لغات و عباراتی است که به‌صورت مستقیم در آزمون آیلتس استفاده می‌شود. همچنین با استفاده از روش‌های جدید و جذاب، به خوانندگان کمک می‌کند تا لغات جدید را بهتر یاد بگیرند و درک بهتری از زبان انگلیسی پیدا کنند.

لغات به دسته‌بندی‌های مختلفی تقسیم شده‌اند که شامل لغات مرتبط با محیط‌زیست، فناوری، حقوق و… هستند. علاوه بر این، کتاب حاوی تمرین‌ها و تست‌های متعددی است که به خوانندگان کمک می‌کند تا لغات جدید را در قالب جملات و موقعیت‌های مختلف یاد بگیرند.

علاوه بر تمرین لغات، کتاب تمرین‌های گرامری و نکات زبانی مختلفی دارد که به شما در یادگیری و تقویت مهارت‌های زبانی کمک می‌کند. یکی از مزایای این کتاب این است که بسیار جمع‌وجور است و مطالعه آن به‌راحتی با سایر منابع آموزشی قابل‌ترکیب است. همچنین تصاویر و نمودارهای موجود در کتاب به روش بصری و جذاب، به شما کمک می‌کند تا لغات را بهتر یاد بگیرید.


خرید کتاب vocabulary for IELTS


نکاتی از کتاب “Vocabulary for IELTS” که لازم است بدانیم

کتاب شامل 25 درس است، هر کدام شامل 10 لغت اساسی و 20 لغت پیشرفته هستند که به‌طور کلی برای تقویت دایره لغات شما کافی خواهند بود.

هر دو قسمت General و Academic برای آزمون آیلتس در کتاب‌ها پوشش داده شده‌اند و شما نگرانی زیادی بابت اینکه آزمون آیلتس شرکت کنید، نخواهید داشت. البته توجه کنید این کتاب به‌تنهایی نمی‌تواند ضامن موفقیت شما در آزمون باشد و منابع مکمل دیگری هم برای مهارت‌های زبان باید تهیه کنید.

اگر قصد شرکت در آزمون آیلتس را دارید مقاله صفر تا صد آزمون IELTS و هر آنچه که باید بدانید را از دست ندهید.

کتاب، آزمون‌های منظم هم دارد و باعث مرور واژگانی که یاد گرفته‌اید، می‌شود. علاوه بر این در قسمت پایانی کتاب، پاسخنامه به‌طور کامل و به‌همراه جزئیات آورده شده است تا راهنمای شما باشد و اگر در پاسخ به سوالات ابهام داشتید، آن‌ها را برطرف کند.

این کتاب برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب “Vocabulary for IELTS” برای همه افرادی که قصد شرکت در آزمون IELTS دارند، مناسب است. این کتاب برای بهبود دایره لغات و مهارت‌های زبانی برای دانشجویان، اساتید و افرادی که در حوزه تحصیل، کار و مهاجرت به کشورهای زبان انگلیسی فعالیت می‌کنند، گزینه خوبی خواهد بود.

علاوه بر این، برای افرادی که به‌تازگی شروع به یادگیری زبان انگلیسی کرده‌اند و نیاز دارند تا دایره لغات خود را افزایش دهند، نیز مفید است. سایر زبان‌آموزان که اهدافی جز آزمون آیلتس دارند نیز می‌توانند برای بالا بردن دایره واژگان خود از این کتاب استفاده کنند.

برای خواندن این کتاب سطح زبانمان باید چگونه باشد؟

خرید کتاب وکبیولری فور آیلتس بوک کند

این کتاب مناسب زبان‌آموزانی است که از سطح واژگان بالایی برخوردارند و خود را برای دریافت نمره 6 به بالای آیلتس آماده می‌کنند. کتاب تست‌های بسیار متنوع و زیادی دارد که شما می‌توانید با جواب دادن به آن‌ها دانش واژگان خود را ارزیابی کنید و میزان پیشرفت‌تان را بسنجید.

کتاب Vocabulary for IELTS مناسب سنین بزرگسال و سطح آن C1 و B2 است. همچنین این کتاب به‌عنوان یک منبع تقویت دایره لغات برای سطح intermediate (متوسط) و بالاتر مناسب است.

مکمل کتاب زبان  Vocabulary for IELTS

کتاب Vocabulary for IELTS Advanced را می‌توانیم مکملی بسیار عالی و کاربردی برای کتاب Grammar for IELTS بدانیم که زبان‌آموز می‌تواند از هر دوی این کتاب‌ها برای ارتقای سطح کیفی خود استفاده کند. زیرا این سه کتاب بیشترین نیازهای یک ‌زبان‌آموز برای تقویت دروس را برطرف و به موفقیت در آزمون‌ها نزدیک‌تر می‌کنند.

شیوه مطالعه این کتاب را می‌‌دانید؟

برای بهترین استفاده از این کتاب، پیشنهاد می‌کنیم از روش‌های مختلف برای مطالعه و یادگیری زبان لغات  استفاده کنید. در ادامه چند شیوه مطالعه کتاب برای شما توضیح داده شده است:

  • خواندن کتاب به‌صورت مرتب: برای یادگیری و تقویت لغات، می‌توانید کتاب را به‌صورت مرتب بخوانید و لغات جدید را همراه با معنی و تلفظ آن‌ها یادداشت کنید. ساعت مشخصی را برای مطالعه لغات در نظر بگیرید که نظم خاصی پیدا کنید.
  • تمرین با کلمات: از تمرین‌ها و تست‌های موجود در کتاب برای تثبیت لغات استفاده کنید و سعی کنید که کلمات را در قالب‌ها و جملات مختلف به کار ببرید.
  • تلفظ صحیح: برای بهبود تلفظ لغات، می‌توانید از روش شنیداری کتاب استفاده کنید و تلاش کنید تا لغات را به درستی تلفظ کنید. همراه کتاب یک لوح فشرده وجود دارد که راهنمای بسیار خوبی برای تلفظ درست خواهد بود.
  • تکرار: اگر می‌خواهید لغات در ذهن شما تثبیت شوند، باید زمانی مناسب را برای مرور لغات در نظر بگیرید و آن‌ها را به‌صورت مداوم مرور کنید.
  • استفاده از منابع دیگر: پس از آنکه کتاب را مطالعه کردید، سعی کنید فیلم‌های زبان هم مشاهده کنید تا دایره واژگان شما کامل‌وکامل‌تر شود.

اگر فکر می‌کنید خواندن لغات زبان سخت است، بخوانید!

شاید در ابتدای مسیر فکر کنید خواندن لغات زبان سخت است، اصلا نگران نباشید. برای اینکه نتیجۀ بهتری بگیرید کافیست مراحل زیر را دنبال کنید و برای همیشه این تفکر اشتباه را دور بیندازید:

  1. ابتدا روزنامه‌وار به لغت نگاه کنید و سعی کنید ظاهر آن را به خاطر بسپارید و معنی آن را حدس بزنید.
  2. کلمه را در جمله متفاوت به کار ببرید و تلاش کنید با جایگاه آن در جملات آشنا شوید.
  3. اگر لغت جدید برای شما سخت بود آن را در دفترچه‌ای یادداشت کنید.
  4. گاهی اوقات با فعلی روبه‌رو می‌شوید که شاید آن را بشناسید ولی شکل جدید آن در جمله متفاوت باشد، مثلا به‌صورت اسم، صفت و یا قید. به جای ناامید شدن به این موضوع دقت کنید که ساختار آن را تشخیص دهید و معنی آن را حدس بزنید.
  5. اپلیکیشن‌های موبایل برای مرور لغات بسیار عالی هستند. برخی از این برنامه‌ها به این‌صورت هستند که لغات جدید را در آن وارد می‌کنید و طبق زمان‌بندی آن‌ها را مرور می‌کنید که باعث می‌شود لغات جدید ملکه ذهن شما شود.

سعی کنید در آموزش زبان استمرار و تداوم داشته باشید. در یادگیری زبان فقط پشتکار و تداوم مهم است و اگر طبق این اصول پیش بروید مسیر روشن و دلچسبی را تجربه خواهید کرد.

اگر قصد خرید کتاب Vocabulary for IELTS را داشتید می­توانید به راحتی از بوک کند این کتاب را سفارش دهید تا در کمترین زمان ممکن با بالاترین تخفیف و بهترین کیفیت به دستتان برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × پنج =