مجله بوک کند

با کتاب Cambridge 18 خودتان را محک بزنید

خرید کتاب کمبریج ایلتس 18 از بوک کند Cambridge IELTS 18 Academic

با کتاب Cambridge 18 خودتان را محک بزنید

کتاب Cambridge IELTS 18 Academic یکی از بهترین منابع آیلتس محسوب می‌شود. مهم‌ترین عامل در یادگیری زبان انگلیسی استفاده از منابع مفید و ارزشمند است. بنابراین در درجه اول باید هدف خود از آموزش این زبان و سطح یادگیری خود را مشخص کنید. سپس بهترین منابع موجود در زمینه مورد نظرتان را شناسایی و تهیه کنید. زبان‌آموزانی که قصد قبولی در آزمون آیلتس را دارند نیز باید با تحقیق و بررسی بهترین منابع این آزمون را مطالعه کنند.

مجموعه کتاب‌های Cambridge IELTS به‌عنوان معتبرترین منابع برای شرکت در آزمون آیلتس شناخته می‌شوند. این مجموعه یک بسته آموزشی کامل و جامع محسوب می‌شود و شما را از خواندن سایر منابع پراکنده و نامحدود بی‌نیاز می‌کند. هم‌چنین مطالعه این سری کتاب‌ها به شما کمک می‌کند تا علاوه بر آموزش محتوای کتاب و تقویت مهارت‌های چهارگانه، با سوالات، محیط و شرایط آزمون آیلتس هم آشنا شوید. این مطلب به معرفی جدیدترین کتاب این سری یعنی Cambridge IELTS 18 اختصاص دارد.

قیمت و خرید کتاب cambridge ielts 18

معرفی کتاب Cambridge IELTS 18

انتشارات کمبریج به‌صورت سالانه یک جلد از مجموعه کتاب Cambridge IELTS را با هدف آشنایی متقاضیان با نمونه سوالات آزمون آیلتس و آسان‌سازی فرایند پیدا کردن تست‌های استاندارد آیلتس منتشر می‌کند. این کتاب که ۴ سری از آخرین سوالات اصلی آزمون آیلتس را پوشش می‌دهد، به‌عنوان یکی از بهترین منابع آیلتس شهرت دارد و هر ساله توسط داوطلبان بسیاری خریداری و به‌عنوان کتاب اصلی مطالعه می‌شود. تاکنون ۱۷ نسخه از این کتاب به بازار عرضه شده است و البته آخرین نسخه‌ی این سری یعنی کتاب Cambridge 18 در ژوئن سال ۲۰۲۳ منتشر شد.

این کتاب شامل ۴ سری تست کامل از آزمون‌های واقعی سال گذشته آیلتس است. این چهار سری تست در واقع چهار مهارت اصلی یعنی صحبت کردن (Speaking)، مهارت شنیداری (Listening)، خواندن (Reading) و مهارت نوشتن (Writing) را پوشش می‌دهند. به علاوه پاسخ آزمون‌های سه بخش شنیداری، خواندن و نوشتن به صورت پاسخنامه در انتهای کتاب ارائه شده است. پاسخ تشریحی تمام سوالات در انتهای کتاب ارائه شده تا داوطلبان با کمک آن نقاط ضعف خود را شناسایی و اصلاح کنند.

بنابراین با خرید Cambridge IELTS 18 می‌توانید خود را با تست‌های معتبر و واقعی آزمون آیلتس به همراه پاسخ‌ها، بانک منابع و چهار برگه امتحانی کامل محک بزنید. این تمرین به شما کمک می‌کند تا با جزئیات بخش‌های مختلف آزمون و روش نمره‌دهی آن آشنا شوید.

سایر امکانات آموزشی کتاب Cambridge IELTS 18 شامل فایل صوتی تست‌های آزمون شنیداری، نمونه ویدئوهای تست آزمون صحبت کردن است. علاوه بر کلیدهای پاسخ، توضیحات اضافی و نمونه پاسخ‌های آزمون نوشتاری نیز ارائه شده‌اند که هم با روش دانلود کردن و هم به صورت مستقیم از طریق QR کدهای موجود در کتاب در دسترس زبان‌آموزان قرار داده شده‌اند.

یکی از ویژگی‌های جالب کتاب کمبریج 18 این است که در انتهای هر کدام از آزمون‌های مهارت نوشتاری، چند نمونه از مقالات داوطلبان قبلی این آزمون و نمره کسب شده توسط آن‌ها ارائه شده است. بنابراین می‌توانید با بررسی نقاط قوت و ضعف آن‌ها هم مهارت خود را با استفاده از تجربیات سایرین تقویت کنید، هم از نقاط ضعف آن‌ها درس بگیرید تا اشتباهات متداول را تکرار نکنید و هم با نحوه‌ی نمره‌دهی در آزمون آیلتس آشنا شوید.

در این کتاب هر ماژول شامل یک مقدمه و توضیح اولیه است. آزمون‌ها به همراه پاسخنامه کتاب و متن لیسنینگ‌ها و پاسخ هر بخش ارائه می‌شود. هم‌چنین جدول نمره‌دهی و معیارهای سنجش در مهارت‌های ریدینگ و لیسنینگ کاملا استاندارد و براساس معیارهای کمبریج تعریف شده است.

در نهایت لازم است به این نکته هم توجه کنید که با خرید کتاب Cambridge IELTS 18 یک لوح فشرده نیز دریافت می‌کنید. این سی دی شامل مطالب آموزشی بیشتر و فایل‌های صوتی است که به منظور تکمیل محتوای آموزشی کتاب بسیار مفید و کاربردی هستند. توصیه می‌شود چندین بار به فایل‌های صوتی گوش کنید تا مهارت Listening شما به صورت چشمگیری تقویت شود.

به‌طور کلی برای شرکت در آزمون آیلتس مطالعه نسخه‌های جدیدتر را در اولویت قرار دهید. به‌عنوان مثال مطالعه کتاب کمبریج آیلتس آکادمیک نسخه‌های 10 تا 16 به نسخه پنجم این سری اولویت دارد. ولی در صورت داشتن زمان کافی می‌توانید تست‌های همه‌ی این مجموعه کتاب‌ها را از نسخه 1 تا نسخه 17 به‌عنوان تمرین پاسخ دهید.

می‌خواهید با بهترین روش یادگیری لغت انگلیسی آشنا شوید؟ مطلب زیر را از دست ندهید

 یادگیری لغت انگلیسی و معنی کلمات

 

کتاب کمبریج 18 چه ویژگی‌هایی دارد؟

کتاب کمبریج 18 یکی از برترین منابع آیلتس شناخته می‌شود. روشن است که دلیل این برتری ویژگی‌ها و مزایایی است که این کتاب برای داوطلبان آزمون آیلتس به‌همراه دارد. بنابراین در ادامه برخی از نقاط قوت این کتاب را در مقایسه با سایر کتاب‌های مشابه بررسی می‌کنیم.

  • توضیحات کامل و جامع درباره هر چهار بخش آزمون
  • مثال‌هایی کاربردی از تیپ‌های مختلف سوال برای هر بخش آزمون
  • توضیح و ذکر مهارت‌های زبانی ضروری برای قبولی در هر بخش آزمون
  • تمرین‌های مهارت‌ساز کاربردی
  • توضیحاتی درباره اشتباهات متداول متقاضیان و روش‌های جلوگیری از بروز آن‌ها
  • توضیح نکات مهم تستی برای کسب به نمره قابل قبول در آزمون
  • ارائه 4 آزمون استاندارد و واقعی آیلتس به همراه پاسخ
  • شیوه نگارش مناسب به‌منظور استفاده به‌صورت خودآموز و هم در کلاس درس به کمک معلم

بهترین کتاب برای ریدینگ آیلتس جنرال را می‌شناسید؟

 

همۀ نکات درباره کتاب Cambridge 18 را فهمیدیم!

در این مطلب به معرفی یکی از بهترین و معتبرترین منابع آزمون آیلتس یعنی کتاب Cambridge IELTS 18 Academic پرداختیم. همۀ متقاضیان آزمون آیلتس از کتاب کمبریج آیلتس به‌عنوان منبع استفاده کرده‌اند و از ویژگی‌های موثر آن برای پذیرش در این آزمون و بهبود مهارت‌های چهارگانه خود بهره برده‌اند. تست‌های استاندارد شامل نمونه تست‌های گذشته این آزمون هستند و توسط مجرب‌ترین اساتید و طراحان اصلی پرسش‌های آزمون آیلتس تالیف شده‌اند.

مراحل اصلی آزمون آیلتس از پاسخ‌دهی و شناخت سوالات تا نمره‌دهی در این کتاب بررسی شده‌اند. به علاوه با مطالعه جدیدترین نسخه از قوانین جدید، تغییرات احتمالی در سبک سوالات و سطح توقع طراحان آشنا می‌شوید. اگر شما هم تجربه‌ای در استفاده از این سری کتاب‌های انتشارات کمبریج دارید که در قبولی آزمون آیلتس برایتان مفید بوده است تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

در بوک کند می‌توانید خرید کتاب کمبریج 18 را با قیمت مناسب انجام دهید. هرگونه سوال و یا ابهامی در رابطه با خرید این محصول را دارید، می‌توانید با کارشناسان بوک کند در میان بگذارید و از مشاورۀ رایگان بوک کند بهره‌مند شوید. همراه شما هستیم تا این مسیر درخشان را با دقت و موفقیت طی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + 3 =