مجله بوک کند

سطح کتاب های inside reading

سطح کتاب های inside reading

   سطح کتاب‌های Inside Reading

Inside Reading یک کتاب محبوب برای آموزش انگلیسی است که نکات و مفاهیم آموزشی بسیاری را در خود جای می‌دهد. این کتاب همه نیازهای علاقه‌مندان به یادگیری زبان را برآورده می‌کند.

کسانی که قصد یادگیری زبان انگلیسی را دارند باید به بخش‌های مختلف این زبان دقت داشته باشند. واژگان، مطالعه متون انگلیسی و… در این کتاب هر یک از اهمیت بسیار زیادی برخوردار هستند و یادگیری زبان را ساده‌تر می‌کند.

کتاب Inside Reading مناسب چه سطحی است؟

کتاب‌های Inside Reading در سطوح مختلفی تألیف و چاپ می‌شوند و هر کدام از این کتاب‌ها مناسب یک سطح خاص است. برای پاسخ به پرسش ” کتاب Inside Reading مناسب چه سطحی است” باید به بررسی سطوح این کتاب بپردازیم.



خرید کتاب Inside Reading




سطوح کتاب Inside Reading

Inside Reading در سطوح مختلفی طراحی و آماده‌سازی می‌شود. برخی از سطوح این کتاب‌ها را در زیر مشاهده می‌کنید:

  • سطح ۱ یا lower intermediate یکی از ساده‌ترین سطوح این کتاب کاربردی به شمار می‌رود. این سطح از کتاب انگلیسی برای آموزش ریدینگ زبان برای افراد مبتدی مورداستفاده قرار می‌گیرد. این سطح از این کتاب نیز تمرینات آموزشی مربوطه را در اختیار افراد قرار می‌دهد.
  • سطح intermediate نیز یکی از سطوح مهم این کتاب آموزشی را تشکیل می‌دهد. این سطح نیز قابلیت‌های آموزشی بسیار زیادی دارد که یادگیری زبان و بخش‌های مختلف آن را ساده‌تر می‌کند.
  • سطح سوم این کتاب با نام Upper intermediate معرفی می‌شود و یکی از سطوح حرفه‌ای این کتاب آموزشی محسوب می‌شود. این سطح کمی پیشرفته‌تر از مدل‌های قبلی این کتاب است.
  • سطح Advanced این کتاب نیز یکی از سطوح مهم کتاب است که برای افراد با مهارت‌های زبانی بالاتر مورداستفاده قرار می‌گیرد.

مشخصات کتاب اینساید ریدینگ

کتاب Inside Reading با مشخصه‌های مهمی در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد. هر یک از این کتاب‌ها نیازهای آموزشی مخاطبین را برآورده می‌کند. برخی از مشخصه‌های این کتاب‌ها را در زیر مشاهده می‌کنید:

  • این کتاب‌ برای آموزش واژگان نیز مورداستفاده قرار می‌گیرد. در پایان هر بخش از واژگان این کتاب سوالات مربوط به واژگان نیز مطرح می‌شوند.
  • در این کتاب‌ها از آثار معتبرترین نویسندگان نیز استفاده شده است. به همین خاطر کلیه متون موجود در این کتاب از ارزش محتوایی قابل‌توجهی برخوردار هستند.
  • آموزش سیستماتیک زبان در این کتاب‌ها نیز از مزایای استفاده از آن به شمار می‌رود
  • روش‌های مطالعه ساده و تخصصی این محصول نیز توجه علاقه‌مندان را جلب کرده است. هر یک از این کتاب‌ها در چند بخش اساسی تدوین شده‌اند. برای یادگیری دقیق این مباحث باید از همه قسمت‌های کتاب استفاده کنید.
  • مهارت‌های بارز خواندن زبان انگلیسی در این کتاب آموزش‌داده‌شده است. به‌این‌ترتیب هر شخص از مبتدی تا پیشرفته با استفاده از این محصول با ریدینگ حرفه‌ای انگلیسی آشنا می‌شود.

کتاب Inside Reading مناسب چه سطحی است؟

نکات مهم درباره کتاب

قبل از خرید کتاب زبان Inside Reading باید به برخی نکات در خصوص این محصولات دقت داشته باشید. این کتب آموزشی در ۵ جلد در دسترس مشتریان قرار می‌گیرند که هر یک از آن‌ها برای برخی سطوح قابل‌استفاده خواهند بود. هر یک از سطوح این کتاب برای آموزش افراد با مهارت‌های متفاوت ارائه می‌شوند. برای خرید این محصولات باید به دانش زبانی خود دقت داشته باشید. درس‌نامه‌های این کتاب از نظر میزان سختی دسته‌بندی می‌شوند. در هر یک از بخش‌های این کتاب‌ها درس‌نامه‌هایی با سطح دانشگاهی نیز وجود دارند که با مطالعه آن‌ها سطح زبان شما تقویت می‌شود.

سطح علمی زبان انگلیسی شما با استفاده از این کتاب‌ها افزایش می‌یابد. متون به‌کاررفته در این کتاب‌ها با موضوعات مختلفی طراحی و تنظیم شده‌اند. موضوعاتی مانند هنر، روان‌شناسی، مهندسی و… نوشته شده‌اند و به همین خاطر مطالعه آن‌ها شما را با زمینه‌های علمی مختلفی آشنا می‌کند. در هر یک از این کتب ۱۰ درس مجزا وجود دارد که پس از اتمام فصل آزمون‌ها و سوالاتی مطرح می‌شوند. با انجام این تمرینات مهارت‌های شما تقویت پیدا می‌کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + 4 =