مجله بوک کند

کتاب interchange یا American English file؟

کتاب American English File بهتر است یا interchange

کتاب interchange یا American English file؟

اهمیت خرید کتاب American English File

در این مقاله قصد داریم در مورد خرید کتاب زبان صحبت کنیم و از نزدیک شما را با کم و کیف خرید کتاب interchange یا خرید کتاب American English File (امریکن اینگلیش فایل) آشنا کنیم. آموزش و یادگیری زبان یکی از لازمه‌های زندگی امروزی هر دانش‌آموز و دانشجویی است. با یادگیری زبان انگلیسی، چالش‌ها و فرصت‌های بسیار بزرگی در زندگی نصیبتان می‌شود، از فرصت‌های شغلی و تحصیلی بگیرید تا فرصت‌های مهاجرتی و اقامتی. آموزش زبان تحت تأثیر مستقیم کتاب زبانی است که شما انتخاب می‌کنید. کتاب‌های زبان مختلف برای افراد با دانش پایه گوناگونی طراحی و نوشته شده‌اند. هرکدام از کتاب‌های آموزش زبان دارای سطح و چیدمان متفاوتی بوده و مطالب مختلفی را شامل می‌شوند.

در این مقاله شما را با دو کتاب آموزش زبان معروف و محبوب که در بسیاری از کشورها تدریس شده و توسط بسیار از دانش‌آموزان در سرتاسر جهان مطالعه شده است آشنا کنیم. خرید کتاب American English File یا خرید کتاب اینترچنج؟ کدام بهتر است؟ برای یافتن پاسخ برای این سؤال که کدام کتاب برای شما مناسب‌تر است، تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید.

مجموعه کتاب اینترچنج Interchange

مجموعه کتاب‌های اینترچنج نیازی به معرفی ندارند، چرا که در بین معروف‌ترین و شناخته‌شده‌ترین کتاب‌های آموزش زبان انگلیسی قرار دارند. این مجموعه کتاب‌ها توسط انتشارات کمبریج انگلستان ارائه شده است و در چهار سطح مختلف Intro، Level 1، Level 2 و Level 3 (کتاب آبی، قرمز، زرد و سبز)، توسط بیش از ۵۰ میلیون زبان‌آموز در سرتاسر جهان مورد استفاده قرار گرفته است. ادیشن جدید این کتاب تحت عنوان Interchange Fifth Edition intro به‌تازگی منتشر شده است.

م‍حتویات هر درس از کتاب‌های اینترچنج مهارت‌های مختلف Speaking، Listening، Reading و Writing زبان‌آموزان را هدف قرار می‌دهد. سکشن‌هایی مانند لغات جدید، گرامر، مهارت شنیداری، نحوه تلفظ صحیح و یادگیری کاربردی انگلیسی در هر یک از ۱۶ فصل ادیشن پنجم این کتاب، مهارت‌های کاربردی زبان را در زبان‌آموزان تقویت می‌کند.

ساختار کتاب Interchange Fifth Edition intro

پرداختن به موضوعات متنوعی همانند اخبار، سفر، ارتباطات، غذا، اهداف شخصی و از این کتاب، یک کتاب جذاب و سرگرم‌کننده ساخته است. هر فصل این کتاب دارای ساختار زیر است:

  • Speaking: مهارت‌های گفتاری و مکالمه زبان‌آموزان را تقویت می‌کند. مکالمات این کتاب بر اساس فرهنگ و مکالمات روزانه کشورهای انگلیسی‌زبان، شخصی‌سازی شده است.
  • Grammar: مهارت‌های مرتبط با دستور زبان و ساختار کلمات و جملات
  • pronunciation/Listening: مهارت‌های مرتبط با شنیدار کلمات و نحوه تلفظ صحیح آن‌ها
  • Writing/Reading: مهارت‌های مرتبط با نوشتار صحیح کلمات و توانایی خواندن و درک کردن متون انگلیسی

به‌عنوان ویژگی‌های کلیدی کتاب Interchange می‌توان به موارد مهم و برجسته زیر اشاره کرد:

  • یک برنامه درسی چند مهارتی اثبات‌شده و آزموده شده
  • تمرکز بر دقت و روان بودن متون
  • موضوعات معاصر، دنیای واقعی
  • زبان طبیعی و محاوره‌ای
  • گرامر در زمینه‌های ارتباطی
  • فعالیت‌های شنیداری
  • فعالیت‌های سرگرم‌کننده و شخصی برای صحبت کردن
  • برنامه درسی تلفظ به‌روز شده
  • بررسی‌های مکرر پیشرفت یادگیرنده محور
  • بخش شنیداری جدید خودآموز

کتاب‌های American English File

خرید کتاب American English File برای آموزش زبان

خرید کتاب American English File یکی دیگر از گزینه‌هایی است که برای زبان‌آموزی به‌صورت حرفه‌ای و اصولی در اختیار خواهید داشت. خرید این کتاب در آموختن زبان به سبک کشورهای انگلیسی زبان، به شما کمک فراوانی خواهد کرد. مجموعه کتاب‌های American English  یک مجموعه کامل، بی‌نقص و جامع است که تمام مهارت‌های زبان‌آموزان از مبتدی تا حرفه‌ای را پوشش داده است.

خرید کتاب American English File شما را از خریدن کتاب‌های مکمل دیگر بی‌نیاز خواهد کرد. این مجموعه کتاب در دو نسخه متفاوت امریکن و بریتیش قابل خریداری و مطالعه است. لهجه امریکن خود شامل ویرایش دوم و سوم این مجموعه است.

کتاب امریکن انگلیش فایل ویرایش دوم شامل ۶ سطح مختلف است، از استارتر (مبتدی) تا حرفه‌ای. هر سطح این ویرایش شامل ۱۰ تا ۱۲ درس (Lesson) می‌شود و بیشترین تمرکز خود را بر روی قواعد، ساختار لغت و تلفظ صحیح کلمات گذاشته است. خرید این کتاب مهارت speaking شما را به سطوح بالاتری سوق خواهد داد.

 

کتاب American English  که شامل کتاب اصلی (student book) و کتاب کار (Work book) است، به همراه  یک سی دی صوتی، تصویری ارائه شده است که بر مهارت‌های شنیداری شما متمرکز است. مجموعه کتاب‌های American English  3rd با تمرکز بر استفاده از لغات، اصطلاحات و جملات جدید تألیف شده است.

خرید کتاب American English File نسخه سوم منبع ارزشمندی را برای شرکت در آزمون‌های آیلتس در اختیار شما قرار خواهد داد. هر چهار مهارت Reading، Speaking، Writing و Listening در این مجموعه گنجانده شده‌اند و تمرکز کتاب بر روی قواعد، ساختار لغت، تلفظ صحیح کلمات و جملات و درک متون انگلیسی استوار شده است.

ویرایش سوم کتاب American English  نیز شامل ۶ سطح است که از استارتر شروع‌شده و تا سطح حرفه‌ای و پیشرفته را پشتیبانی می‌کند. ایرادات نسخه‌های قبل مرتفع شده‌اند و تصاویر و متن‌ها شامل موضوعاتی واقعی‌تر، کاربردی‌تر، زنده‌تر و پراستفاده‌تر است.

خرید کتاب American English File جهت تدریس زبان

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم شما را با اهداف زبان آموزان مختلف از خرید کتاب American English File و خرید مجموعه کتاب‌های Interchange آشنا کنیم. اگر قصد آموختن زبان انگلیسی به جدیدترین و اصولی‌ترین روش‌ها و متدهای روز دنیا را در سر دارید، باید این کار را به کمک کتاب‌های استاندارد و پراستفاده دنیا انجام دهید. خرید کتاب American English File و خرید مجموعه کتاب‌های اینترچنج به شما در رسیدن به این هدف کمک می‌کنند. بسته به نیازهای خود و همچنین سطح مهارتی که از زبان دارید، خرید این کتاب یا کتاب‌های اینترچنج را در دستور کار خود قرار دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 3 =