مجله بوک کند

نحوه خواندن تاچ استون چگونه است؟

How- to - study-touchstone بوک کند

کتاب‌های تاچ استون برای یادگیری زبان انگلیسی در مهارت‌های مختلف تالیف شده‌اند. از این‌رو آشنایی با شیوه مطالعه تاچ استون به شما کمک می‌کند که از این کتاب‌های برای آموزش و تقویت مهارت‌های چهارگانه یعنی speaking، reading، writing و listening استفاده کنید. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این کتاب، ساختار آن است که به گونه‌ای تدوین شده که برای آموزش خودخوان و همچنین در کلاس‌های آموزشی و به وسیله معلم مناسب است. در این مقاله شما را با نحوه خواندن تاچ استون آشنا خواهیم کرد و راهنمای مطالعه touchstone را در اختیار شما قرار می‌دهیم تا اگر قصد خرید این کتاب‌ها را برای یادگیری زبان انگلیسی دارید، بتوانید به سادگی از آن استفاده کنید.

 

معرفی کتاب Touchstone

مجموعه کتاب های تاچ استون یکی از منابع معتبر آموزشی در سطوح مختلف از مقدماتی تا پیشرفته است که توسط انتشارات دانشگاه کمبریج به چاپ رسیده است. این کتاب‌ها با تمرکز بر چهار مهارت speaking، listening، writing و reading ‍‍‍به زبان آموزان کمک می‌کنند تا سطح زبان خود را از مقدماتی تا پیشرفته تقویت کنند.

این مجموعه دارای ۴ کتاب است که هر یک از آن‌ها برای یک سطح مناسب است. سطح بندی کتاب‌های تاچ استون{لینک داده شود به مقاله سطح بندی کتاب تاچ استون} به صورت زیر است:

Touchstone حرید کتاب تاچ استون

در این کتاب‌ها علاوه‌بر اینکه دایره واژگان و همچنین گرامر شما گسترش پیدا می‌کند، می‌توانید از آن‌ها در مهارت‌های مختلف مثل مکالمه، نوشتن، درک مطلب یا حتی شنیدن نیز استفاده کنید.

با وجود مکالمات کاربردی و استفاده از موضوعات روز، همچنین می‌توانید از آن‌ها به‌صورت روزمره استفاده کنید یا در هنگام دیدن فیلم و سریال گوش شما به بسیاری از مکالمات و جمله‌ها آشنا باشد.

 

شیوه مطالعه تاچ استون

یکی از مهم‌ترین نکاتی که در معرفی کتاب تاچ استون باید به آن توجه کنید، روش مطالعه کتاب است. به‌ویژه اگر بخواهید آن را به‌صورت خودخوان مطالعه کنید. آشنایی با این روش به شما کمک می‌کند تا با ساختار کتاب همسو شوید و نتیجه بهتری در انتهای هر ترم بگیرید.

 

ساختار کتاب تاچ استون

هر یک از کتاب‌های تاچ استون دارای یک student book که با تصاویر مختلف و به‌صورت کاملا رنگی تالیف شده است. این کتاب دارای بخش‌های مختلفی است که به شما کمک می‌کند مباحث را بهتر آموزش ببینید. بخش مکالمه از یک استراتژی پیروی می‌کند که در ابتدای هر درس به طور کامل توضیح داده می‌شود. سپس در حین مکالمه با واژگان و دستور زبان جدید آشنا می‌شوید.

در بخش بعدی شما باید واژگان جدید و گرامر‌های این درس را کشف کنید و به تمرین‌های موجود پاسخ دهید.

برای به خاطر سپاری واژگان یک صفحه طراحی شده که می‌توانید واژگان جدید را در آن یادداشت کنید.

همراه کتاب یک CD آموزشی ارائه شده که برای مهارت شنیداری به شما کمک زیادی می‌کند. همچنین می‌توانید تمرین‌های اضافه را به وسیله آن حل کنید.

در کتاب کار پس از پایان هر درس تمرین‌های مربوط به مکالمه، نوشتن، درک مطلب و listening طراحی شده‌اند که با پاسخ دادن به آن‌ها می‌توانید مشکلات خود در هر درس را پیدا و آن‌ها را رفع کنید. چرا که یک راهکار عالی در آموزش زبان تمرین و تکرار است.

 

محتوای کتاب تاچ استون

هر یک از کتاب‌های تاچ استون در سطوح مختلف دارای ۱۲ فصل است که به بخش‌های جزئی‌تری تقسیم می‌شوند. هر فصل نیز شامل ۴ درس با تمرکز بر آموزش مهارت‌های مختلف زبان انگلیسی است.

حرید کتاب تاچ استون(Touchstone) - بوک کند

دروس هر فصل شامل A تا D هستند؛

درس اول – شامل آشنایی با موضوع کلی درس، واژگان جدید و ساختار گرامری مرتبط با درس

درس دوم – شامل واژگان تکمیلی و توضیح مقدماتی گرامر

درس سوم – طراحی اصلی هر درس که به کاربرد واژگان و گرامر اختصاص دارد. در این بخش شما از این موارد در مکالمات خود استفاده می‌کنید. همچنین با شنیدن فایل صوتی مهارت LISTENING خود را نیز بهبود می‌دهید.

درس چهارم- این بخش به دو مهارت writing  و reading اختصاص دارد که با استفاده از واژگان و دستور زبان آن را آموزش می‌بینید.

 

ویژگی‌های کلیدی در روش مطالعه تاچ استون

یکی از ویژگی‌های مهم کتاب‌های تاچ استون که در مطالعه آن کمک زیادی به شما می‌کند، بخش‌های اضافی است که در این کتاب طراحی شده است. به این صورت که در انتهای کتاب تمرین و توضیحاتی برای آموزش بهتر وجود دارد که شامل موارد زیر است:

  • Extra grammar exercise: این بخش شامل تمرین‌های تکمیلی است که برای آموزش بهتر گرامر با توجه به سر فصل‌های کتاب طراحی شده و به شما کمک می‌کند تا بتوانید پس از تکمیل هر کتاب نکات را به خاطر بسپارید.
  • Common error information: این بخش به توضیحاتی اختصاص دارد که معمولا از جمله اشتباهات رایج در بین زبان آموزان به شمار می‌رود.
  • Sounds right: این بخش نیز تمرینات تکمیلی است که به عنوان آزمون‌های کوتاه و مختصر برای زبان آموزان طراحی شده است.

در فروشگاه آنلاین تخصصی بوک کند می‌توانید خرید کتاب‌‌ها تاچ استون را نهایی کرده و آن‌ها را درب منزل تحویل بگیرید.

 

جمع بندی

کتاب‌های تاچ استون یکی از معتبرترین کتاب‌های آموزش زبان انگلیسی از سطح مبتدی تا پیشرفته است که در ۴ جلد از سوی انتشارات دانشگاه کمبریج تالیف شده است. این کتاب‌ها با تمرکز بر مهارت‌های چهارگانه زبان انگلیسی یعنی speaking، reading، writing و listening به شما کمک می‌کند تا زبان انگلیسی را همه جانبه آموزش ببینید.

روش مطالعه کتاب تاچ استون نیز به این صورت است که ابتدا با استراتژی هر درس آشنا خواهید شد. سپس واژگان و گرامر جدید و مرتبط با موضوع درس را یاد می‌گیرید. در گام بعدی باید از آن‌ها در مکالماتی که در کتاب آمده، استفاده کرده و تمرین‌های موجود را حل کنید. در این بخش همچنین با شنیدن فایل صوتی مکالمات، با تلفظ صحیح واژگان و عبارت‌ها آشنا می‌شوید که به تقویت مهارت listening شما کمک زیادی می‌کند.

در نهایت نیز در بخش پایانی از گرامر و کلمات جدید در درک مطلب و همچنین نوشتن استفاده خواهید کرد.

ساختار ساده کتاب‌ها باعث شده که به صورت خودخوان نیز با روش مطالعه Touchstone به سادگی ارتباط برقرار کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 7 =