مجله بوک کند

بعد از تاچ استون چه کتابی است؟

خرید کتاب تاچ استون(Touchstone) -بوک کند

کتاب‌های تاچ استون یکی از پرطرفدارترین منابع آموزشی برای یادگیری زبان انگلیسی هستند که می‌توانید از سطح مبتدی تا بالاتر از متوسط از آن‌ها استفاده کنید. این مجموعه ۴ جلدی برای یادگیری زبان انگلیسی در چهار مهارت اصلی speaking، reading، writing و listening مناسب هستند. اما با توجه به اینکه آخرین کتاب تاچ استون شما را به سطح upper-intermediate می‌رساند، برای تقویت زبان خود در سطوح بالاتر باید از منابع آموزشی پیشرفته استفاده کنید. این منبع با توجه به هدف آموزشی شما متفاوت خواهد بود. بنابراین اگر نمی دانید که بعد از تاچ استون چه کتابی است، در این مقاله با کتاب بعد از تاچ استون آشنا خواهید شد و کتاب‌های کاربردی در هر یک از مهارت‌های زبان انگلیسی را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

معرفی کتاب تاچ استون

کتاب‌های Touchstone از جمله کتاب‌های آموزشی معتبری هستند که انتشارات کمبریج آن‌ها را به چاپ رسانده است. از این کتاب‌ها می‌توانید در سطح elementary تا upper-intermediate استفاده کنید. به این صورت که مجموعه ۴ جلدی کتاب‌های تاچ استون هر کدام برای یکی از لول‌ها تالیف شده است. هر کتاب که رنگ مشخصی دارد به یک سطح اختصاص پیدا کرده که مهارت‌های چهارگانه را با ساختار کاربردی و یکسان در تمامی کتاب‌ها آموزش می‌دهد. به این صورت که ابتدا با واژگان و گرامر آشنا خواهید شد سپس مکالمات کاربردی بر اساس همین واژگان و دستور زبان را در کتاب می‌بینید که با تمرین و تکرار می‌توانید مهارت speaking خود را تقویت کنید.

در این بخش همچنین با استفاده از فایل صوتی تلفظ صحیح عبارات و مکالمه‌ها را یاد می‌گیرید که مهارت listening شما را تقویت می‌کند. در بخش پایانی درس هم درک مطلب و writing بر اساس واژگان درس و مرتبط با موضوع آن مورد توجه قرار گرفته است.  همچنین باید به اینکه اشاره کنیم که موضوعات این کتاب بسیار کاربردی طراحی شده که می‌توانید در مکالمات روزمره یا هنگام دیدن فیلم و سریال از آن‌ها استفاده کنید.


پیشنهاد می شود: مقاله معرفی کتاب های تاچ استون را نیز مطالعه کنید.


بعد کتاب تاچ استون چه کتابی است

بعد از تاچ استون چه کتابی است؟

مجموعه کتاب‌های تاچ استون برای یادگیری زبان انگلیسی به‌صورت اصولی و از پایه تالیف شده‌اند. اما با مطالعه آخرین سطح این کتاب شما به لول upper-intermediate می‌رسید. یعنی زبان انگلیسی شما به اندازه تقویت شده که می‌توانید با کمترین اشکال صحبت کنید، کتاب یا متن‌های مختلف را بخوانید و درک کنید، هنگام تماشای فیلم مکالمات آن‌ها را متوجه شوید و در نهایت بتوانید متن‌های مختلف را به زبان انگلیسی بنویسید.

اما برای تقویت زبان خود در سطوح بالاتر نیاز به یک منبع آموزشی پیشرفته خواهید داشت. این منبع می‌تواند مانند کتاب‌های تاچ استون با تمرکز بر روی تمامی مهارت‌های چهارگانه باشد یا صرفا مکالمه، درک مطلب یا سایر مهارت‌های شما را تقویت کند. با این توصیف بعد از تاچ استون چه کتابی است؟


| برای مشاهده قیمت و خرید کتاب تاچ استون کلیک کنید. |


کتاب‌های ویو پوینت

پس از تمام شدن کتاب‌های تاچ استون، یکی از بهترین منابع آموزشی که می‌توانید مطالعه کنید، کتاب‌های View Point است. این کتاب‌ها نیز که از سوی انتشارات کمبریج به چاپ رسیده است در واقع زبان انگلیسی را در مهارت‌های چهارگانه با ساختاری مشابه تاچ استون آموزش می‌دهد. به صورتی که می‌توان آن‌ها را ادامه کتاب‌های تاچ استون از سطح متوسط تا پیشرفته دانست. بعد از کتاب تاچ استون 4 که اخرین سطح کتاب Touchstone محسوب می شود، زبان آموزان از کتاب های ویوپوینت در سطوح پیشرفته استفاده می کنند. بعد از تاچ استون چه کتابی استکتاب‌های View Point دارای ۲ جلد است که هر یک از آن‌ها در ۱۲ درس با موضوعات کاربردی و روزمره تالیف شده‌اند.


جلد اول – کتاب viewpoint 1 قرمز مناسب سطح  primary-advanced 

جلد دوم – کتاب viewpoint 2 آبی مناسب سطح secondary-advanced 


در این کتاب‌های نیز ضمن آشنایی با واژگان پیشرفته و گرامرهای پیچیده‌تر با روش ساده و قابل فهم می‌توانید در مکالمات، نوشتن و درک مطلب و همچنین هنگام شنیدن فایل‌های صوتی کتاب از آن‌ها استفاده کنید. این کتاب‌ها یکی از منابع کاربردی برای آمادگی آزمون‌های مختلف مانند آیلتس نیز به شمار می‌رود که باعث می‌شود مهارت‌های مختلف به‌ویژه مکالمه و نوشتن خود را تا حد زیادی تقویت کنید.

ویژگی‌ های کتاب ویوپوینت

کتاب‌های ویوپوینت با توجه به اینکه ساختار آموزشی یکسانی با کتاب‌های تاچ استون دارند، از جمله کاربردی‌ترین کتاب‌ها بعد از تاچ استون به شمار می‌روند. ویژگی‌های این کتاب‌ها را می‌توان به‌صورت زیر بیان کرد.

  • این کتاب‌ها در واقع یک دوره آموزشی بر اساس corpus است. یعنی طبق بررسی و مشاهده مکالمات و نیاز‌های زبان انگلیسی در جوامع مختلف پیس از یک مدت طولانی تالیف شده است.
  • کتاب به‌صورت کاملا تعاملی است که امکان مکالمه با سایر زبان‌آموزان را به شما می‌دهد و می‌توانید با استفاده از موضوعات کاربردی در کتاب مهارت speaking خود را به طرز چشم‌گیری تقویت کنید. تا جایی که در هر درس، بخشی به استراتژی مکالمه اختصاص داده شده است.
  • یکی دیگر از ویژگی‌های آن، شخصی سازی مکالمات بر اساس زندگی واقع زبان آموز است که آموزش زبان را برای آن‌ها ساده‌تر و همچنین کاربردی‌تر می‌کند. 
  • این کتاب برای کلاس‌های آموزشی خصوصی و همچنین گروهی بسیار کاربردی است.
  • موضوعات کتاب بسیاری کاربردی هستند و به شما این امکان را می‌دهند تا بتوانید در مکالمات خود یا هنگام نوشتن متون، دیدن فیلم و سریال یا خواندن داستان از آن‌ها استفاده کنید. از جمله موضوعات این کتاب می‌توان به روابط دوستانه، موفقیت، فرهنگ‌ و آداب و رسوم، رسانه و شبکه‌های اجتماعی و تاثیرات آن، آینده تکنولوژی و غیره اشاره کرد.

بعد از کتاب تاچ استون چه کتابی است

کتاب‌ های passages

حال اگر هنوز نمی دانید که بعد از کتاب تاچ استون چه کتابی است، کتاب های passages را به شما معرفی می کنیم. مجموعه کتاب ‌های پسیجز با ارائه‌ رویکردی جامع و مؤثر، زبان‌آموزان را در مسیر ارتقای مهارت ‌های مختلف زبان شامل صحبت کردن، نوشتن و درک مطلب در زبان انگلیسی یاری می کنند. این کتاب‌ها با تمرکز بر آموزش لغات و اصطلاحات پرکاربرد در موقعیت‌های گوناگون، زبان‌آموزان را برای برقراری ارتباط مؤثر در شرایط مختلف آماده کرده و اعتماد به نفس لازم برای صحبت کردن به زبان انگلیسی را در آن‌ها پرورش می ‌دهند.


| مشاهده قیمت و خرید کتاب Passages کلیک کنید. |


ویژگی‌ های کتاب‌ پسیجز

  • کتاب‌ پسیجز شامل بخش‌های مختلفی اعم از دستور زبان، واژگان، گفتگو، شنیداری، نگارش و خواندن است که به طور کامل نیازهای آموزشی زبان‌آموزان را در سطوح مختلف برآورده می ‌کند.
  • بخش دستور زبان این کتاب‌ با ارائه‌ی آموزش ‌های حرفه‌ای و کاربردی، مهارت زبان‌آموزان را در استفاده صحیح از ساختارهای گرامری ارتقا می‌ بخشد.
  • در بخش واژگان با تمرکز بر لغات و اصطلاحات پرکاربرد در موقعیت ‌های مختلف، دایره‌ واژگان زبان‌آموزان به طور قابل توجهی افزایش می‌یابد.
  • بخش گفتگو با ارائه‌ موضوعات روزمره و پر تکرار در آزمون‌ها، فرصتی ایده ‌آل برای تمرین و تقویت مهارت‌های گفتاری زبان‌آموزان فراهم می ‌کند.
  • فایل‌های صوتی همراه کتاب، به منظور تقویت مهارت‌های شنیداری زبان‌آموزان طراحی شده‌اند و به آن‌ها در درک بهتر لهجه ‌ها و اصطلاحات گفتاری کمک می‌کنند.
  • در بخش نگارش، از زبان‌آموزان خواسته می‌شود تا درباره‌ موضوعات مشخصی متن بنویسند که این امر به تقویت مهارت‌های نوشتاری و انسجام فکری آن‌ها کمک می ‌کند.
  • بخش خواندن با ارائه‌ متون متنوع و جذاب، توانایی درک مطلب و تحلیل متون را در زبان‌آموزان ارتقا می‌بخشد.

جلد اول – کتاب passages 1 قرمز (ویرایش سوم)

جلد دوم – کتاب passages 2 آبی (ویرایش سوم)


کتاب بعد از تاچ استون

کتاب‌ Ready For First

کتاب Ready for First منبعی جامع برای آماده سازی داوطلبان آزمون FCE (First Certificate in English) به شمار می‌آید. این کتاب با ارائه طیف گسترده‌ای از تمرینات و فعالیت ‌ها، تمامی مهارت‌های زبانی مورد نیاز در این آزمون را به طور کامل پوشش می ‌دهد. ساختار این کتاب به شرح زیر است.

  • 14 درس: شامل 12 درس در قالب 4 فصل (هر فصل شامل 3 درس) و 2 درس مجزا در فصل آخر
  • تمرینات متنوع: تمرینات و پرسش‌های مرتبط با مهارت شنیداری (Listening)
  • تمرینات آزمون ‌محور: تمریناتی شبیه به سوالات آزمون FCE در انتهای هر بخش
  • بخش آموزش نگارش: ارائه آموزش تخصصی نگارش مقاله و پاراگراف
  • تمرکز بر چهار مهارت اصلی: تمرین مهارت‌های Reading، Writing، Listening و Speaking
  • ارائه پاسخ نمونه: ارائه پاسخ‌ های نمونه برای تمامی تمرینات
  • آموزش کامل گرامر و واژگان: ارائه درسنامه‌ های کامل گرامر و واژگان به همراه مثال و توضیحات
  • متون متنوع: ارائه متون آکادمیک با موضوعات مختلف

ویژگی‌های کتاب Ready for First

  • جامعیت: پوشش کامل تمامی مهارت‌ها و موضوعات مورد نیاز در آزمون FCE
  • تمرکز بر آزمون: ارائه تمرینات شبیه ‌سازی شده آزمون در قالب سوالات واقعی
  • آموزش مهارت ‌محور: تمرکز بر تقویت هر یک از مهارت‌های زبانی به طور مجزا
  • ارائه پاسخ: ارائه پاسخ‌ های نمونه برای تمامی تمرینات جهت رفع اشکال
  • منابع آموزشی قوی: ارائه درسنامه ‌های کامل گرامر و واژگان
  • تنوع موضوعی: ارائه متون مختلف با موضوعات متنوع و جذاب

| برای خرید کتاب Ready for B2 First 4th کلیک کنید. |

| برای خرید کتاب Ready For first 3rd Edition Course book کلیک کنید. |


کتاب بعد از تاچ استون

جمع‌بندی

کتاب های تاچ استون (Touchstone) به عنوان یک منبع آموزشی شناخته شده برای یادگیری زبان انگلیسی در سطح‌های مبتدی تا بالاتر از متوسط تالیف شده است. اما سوالی که ممکن است بعد از آخرین سطح تاچ استون بپرسید این است که بعد کتاب تاچ استون چه کتابی است؟ در صورتی که می‌خواهید پس از کتاب‌های تاچ استون، سطح زبان خود را در سطوح پیشرفته ارتقا دهید، یکی از کاربردی‌ترین منابع کتاب‌های View Point است. کتاب‌ های ویو پوینت دو جلدی هستند که برای آمادگی در آزمون‌ های تافل و آیلتس نیز می‌ توانید از آن‌ ها استفاده کنید. همچنین کتاب های Ready for First و passages نیز از جمله کتاب های بعد از تاچ استون هستند که می توانید برای ارتقای مهارت های زبان انگلیسی خود و شرکت در آزمون ها مهم از آن ها استفاده کنید.

این کتاب‌ ها کتاب بعد از تاچ استون هستند که با همان ساختار آموزشی و توسط نویسنده‌ های تاچ استون تالیف شده‌ اند که انتشارات کمبریج آن‌ ها را منتشر کرده است. در نتیجه اگر کتاب‌ های تاچ استون را مطالعه کرده باشید، این کتاب‌ ها در سطح پیشرفته برای شما بسیار مناسب و کاربردی هستند. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + 8 =