مجله بوک کند

بعد از Family and Friends چه کتابی مناسب است؟

بعد از Family and Friends چه کتابی مناسب است؟

اگر به یادگیری زبان انگلیسی علاقه دارید، این را می‌دانید که یادگیری زبان انگلیسی در سنین کودکی بسیار آسان‌تر از نوجوانی و یا بزرگسالی‌ست. اما فارغ از این موضوع باید در نظر داشته باشیم در هر سنی که مسیر یادگیری زبان انگلیسی را شروع می‌کنیم، یکی از مهم‌ترین موارد اصلی انتخاب منبع مناسب است. برای کودکان مجموعه آموزشی متنوع و زیادی وجود دارد، اما یکی از بهترین منابع، family and friends است که برای رده سنی 8 تا 12 سال مناسب خواهد بود. این مجموعه کتاب توسط یکی از برترین انتشارات، یعنی انتشارات آکسفورد منتشر شده است.

اگر به‌دنبال کتابی هستید که به‌طور کامل مباحث مکالمه، شنیدار، خواندن و نوشتن را به کودکان آموزش دهد، مجموعه فمیلی اند فرندز انتخابی هوشمندانه است که در هفت سطح ارائه می‌شود. اما شاید کودک شما مطالعۀ این کتاب‌ها را به اتمام رسانده باشد و برای شما سوال باشد که بعد از family and friends چه کتابی است؟ همراه ما باشید تا پاسخ این سوال را پیدا کنید.


خرید کتاب family and friends


خرید کتاب فمیلی اند فرندز ویرایش جدید

بعد از کتاب‌های family and friends چه کتابی بخریم؟

مجموعه‌های بسیاری برای سطح بعدی فمیلی اند فرندز وجود دارد، برخی از آن‌ها عبارتند از:

●        مجموعه کتاب‌های Got it

یکی از نکات اصلی که در انتخاب منابع و کتاب‌های آموزشی باید در نظر بگیریم، شیوه آموزشی جذاب و به‌روز است. مجموعه کتاب‌های Got it مناسب رده سنی ۱۲ تا ۱۶ سال است. در این کتاب از موضوعات جذابی برای مطالب کتاب استفاده شده است که باعث حفظ انگیزه زبان‌آموزان برای یادگیری می‌شود. لهجه این مجموعه کتاب، آمریکایی‌ست و هرآنچه که برای یادگیری نیاز است را در برمی‌گیرد. مطالعه این کتاب برای نوجوانان مناسب خواهد بود.

 

●        مجموعه کتاب‌های Teen 2 Teen

●        مجموعه کتاب‌های Teen 2 Teen

مجموعه کتاب‌های Teen 2 Teen در ۴ سطح و توسط نویسندگان کتاب‌های تاپ ناچ تالیف شده است. ویژگی‌های منحصربه‌فرد این مجموعه باعث شده است که بین زبان‌آموزان طرفدارهای زیادی پیدا کنند. این کتاب‌ها تصاویری گیرا و با کیفیتی دارند و علاوه بر این آموزش هر چهار مهارت اصلی را پوشش می‌دهد. مطالب در  مجموعه کتاب Teen 2 Teen به‌نحوی تدوین شده‌اند که زبان‌آموزان استفاده از زبان مادری را به حداقل برسانند.

مباحث کاربردی و روزمره در این کتاب به کار رفته است تا برای زبان‌آموزان خسته‌کننده نباشد. اگر به‌دنبال یادگیری دستور زبان انگلیسی به‌طور دقیق هستید، بی‌شک یکی از بهترین گزینه‌ها برای یادگیری مجموعه کتاب Teen 2 Teen است.

خرید کتاب Family and Friends

●     مجموعه کتاب‌های Solutions

مجموعه کتاب‌های Solutions یک منبع آموزشی مناسب و معتبر برای نوجوانانی است که مجموعه فمیلی اند فرندز را به پایان رسانده‌اند. لهجه مجموعه کتاب‌های Solutions بریتیش است. این مجموعه 5 سطح از مقدماتی تا پیشرفته را تشکیل می‌دهد.

با استفاده از این کتاب‎ها، چهار مهارت زبان انگلیسی شما تقویت می‌شود و علاوه بر آن به‌طور حرفه‌ای به آموزش دستور زبان پرداخته می‌شود. کتاب‌های Solutions فایل‌های صوتی و کتاب کار هم دارند که یک منبع غنی برای تقویت واژگان و دستور زبان خواهند بود.


خرید کتاب های solutions


 

●        مجموعه کتاب‌های Project

یکی از مواردی که باید در انتخاب منابع و کتاب‌های آموزشی در نظر بگیریم، آموزش صحیح و کاربردی آن است. اگر کتاب‌هایی می‌خواهید که آموزش گام‌به‌گام و اصولی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد آن باشد، مجموعه کتاب‌های project یکی از این گزینه‌ها خواهد بود. این مجموعه شامل 5 کتاب است و در هر کتاب به آموزش مبحث خاصی می‌پردازد.

 

●        مجموعه کتاب‌های Connect

تمرکز مجموعه کتاب‌های Connect بر تقویت مهارت‌های شنیدار و مکالمه است. با مطالعۀ این مجموعه کتاب، زبان‌آموزان هر چهار مهارت زبان انگلیسی را ارتقا می‌دهند. این مجموعه کتاب در 4 سطح توسط انتشارات کمبریج منتشر می‌شود و هر کتاب 8 درس متنوع و کاربردی دارد. مباحثی مانند معرفی خود، احوالپرسی و خوش‌آمدگویی، معلمان و دوستان، چهره‌های سرشناس، ملیت و دوستان مجازی، مکان‌های مورد علاقه، روزهای مهم، مد و پوشش، استعدادیابی و مراکز رسانه در این کتاب بررسی شده‌اند.


خرید کتاب‌های Connect


 

●        کتاب‌های Oxford Discover

مجموعه کتاب Oxford Discover در 6 سطح مبتدی تا پیشرفته ارائه شده است. ایم کتاب از روش پرسش‌وپاسخ برای ارائه مطالب استفاده کرده است. این روش برای زبان‌آموزان بسیار ترغیب‌کننده خواهد بود و باعث می‌شود دنبال پاسخ سوالات بگردند. برای درک بهتر و یادگیری مطلوب، کتاب‌های کار و آموزشی writing and spelling هم ارائه می‌شوند تا یادگیری زبان انگلیسی را شیرین‌تر کنند.

این کتاب روش‌هایی ابداع کرده است تا مهارت‌های قرن 21 را در ارتباطات، همکاری و خلاقیت را در بین افراد توسعه دهد.

 

نتیجه‌گیری

تلاش کردیم تا شما را با مجموعه کتاب‌هایی که بعد از فمیلی اند فرندز می‌توانید مطالعه کنید، آشنا کنیم. مشخصات این 6 مجموعه کتاب را مطالعه کنید و پس از آن با اطمینان‌خاطر کتاب مد نظر خود را انتخاب کنید.

همچنین اگر سوال و یا ابهامی در رابطه با خرید کتاب زبان انگلیسی دارید، می‌توانید با کارشناسان بوک کند تماس بگیرید و از مشاوره رایگان بوک کند بهره‌مند شوید. همراه شما هستیم تا بهترین کتاب‌ها را با مناسب‌ترین قیمت برای شما آماده کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 6 =