مجله بوک کند

آشنایی با نحوه خواندن Basic grammar in use

خرید کتاب basic grammar in use(بیسیک گرامر این یوز) _ بوک کند

یادگیری گرامر برای بیشتر زبان آموزان به عنوان یکی از سخت‌ترین بخش‌ها به شمار می‌رود. اما برخی از منابع مانند کتاب Grammar in use آموزش گرامر را برای شما بسیار ساده کرده است. این کتاب‌ها در سطوح مختلف از مبتدی تا پیشرفته تدوین شده‌اند که در این مقاله شیوه مطالعه کتاب Basic grammar in use به عنوان اولین کتاب این مجموعه که در سطح مبتدی است را به‌طور کامل توضیح خواهیم داد تا در صورتی که قصد دارید یادگیری زبان انگلیسی را شروع کنید با یک منبع کاربردی برای آموزش گرامر آشنا شوید.

 

آشنایی با کتاب Basic grammar in use

کتاب Basic grammar in use اولین کتاب از مجموعه کتاب‌های گرامر این یوز است. این کتاب که در سطح مقدماتی برای بزرگسالان تالیف شده، از سوی انتشارات دانشگاه کمبریج به چاپ رسیده است. 

این کتاب یکی از بهترین منابع آموزشی برای یادگیری گرامر است که دستور زبان انگلیسی را همراه با تصاویر و ساختارهای بسیار ساده توضیح داده است. سطح کلمات به کار رفته در آن نیز مبتدی است تا زبان آموزان بتوانند به سادگی مفاهیم مختلف را درک کنند. 

خرید کتاب basic grammar in use(بیسیک گرامر این یوز)_ بوک کند

ساختار کتاب به گونه‌ای است که می‌توانید به عنوان یک منبع آموزشی برای تدریس در کلاس‌های آموزشی و همچنین به صورت خودخوان برای یادگیری گرامر زبان انگلیسی از آن استفاده کنید.

در واقع یکی از مهم‌ترین مواردی در معرفی کتاب Basic grammar in use باید به آن اشاره کرد، ساختار آن است. چرا که روش آموزشی آن بسیار ساده و قابل فهم است و به عنوان یکی از کاربردی‌ترین کتاب‌های آموزش گرامر در تمام دنیا مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 

نحوه خواندن Basic grammar in use

شیوه مطالعه کتاب Basic grammar in use بر اساس ساختار آن بسیار ساده شده است. این کتاب بیش از ۱۰۰ درس دارد که هر درس آن دو صفحه و بسیار کوتاه است. در صفحه اول یک گرامر به‌صورت دقیق و همراه با مثال توضیح داده شده و در صفحه دوم تمرین‌های مختلف برای یادگیری بیشتر طراحی شده‌اند. به این صورت بعد از خواندن گرامر هر درس باید تمرین‌های مرتبط با آن را برای یادگیری بیشتر انجام دهید.

یکی از کلیدی‌ترین نکاتی که باعث افزایش اعتبار این کتاب شده، توضیح ساده و استفاده از کلمات در سطح مبتدی است که به زبان آموزان در این سطح کمک می‌کند با ساختارها و کلمات پیچیده رو به رو نشوند.

 از سوی دیگر درس‌های این کتاب به‌صورت اصولی و سلسله مراتبی طراحی شده که گرامر را از پایه به شما آموزش می‌دهد. هر گرامر در چند درس به صورت جز به جز همراه با نکات مختلف آموزشی بیان شده است که باعث می‌شود هر مبحث را به‌طور کامل آموزش ببینید و در مهارت‌های مختلف مثل speaking، listening ، writing و reading استفاده کنید.

 

ویژگی‌های آموزشی Basic grammar in use

این کتاب به عنوان یکی از پرطرفدارترین و معتبرترین کتاب‌ها برای آموزش زبان انگلیسی در زمینه گرامر است. از جمله ویژگی‌های کلیدی آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

  • کتاب دارای ساختار ساده‌ای است که به زبان آموزان مبتدی کمک می‌کند تا مفاهیم مختلف را به سادگی درک کنند. گرامرها به صورت جز به جز در هر درس همراه با تصاویر، مثال‌های کاربردی و تمرین‌های متنوع بیان شده است. بخش دوم هر درس نیز تمرین‌های کاربردی است که یادگیری را برای شما ساده‌تر می‌کند.

 

  • از این کتاب می‌توانید برای یادگیری زبان به صورت خودخوان یا در کلاس‌های آموزشی استفاده کنید.

 

  • برای ساده شدن یادگیری در توضیح گرامر از تصاویر بیشتری استفاده شده و جملات و عبارات در مثال‌ها و توضیحات بسیار ساده و مبتدی هستند.

 

  • استفاده از تصاویر متنوع نیز باعث افزایش جذابیت یادگیری برای زبان آموز می‌شود.

 

  • تمرین‌های متنوع و متعدد به شما کمک می‌کند تا بتوانید هر گرامر را با تکرار زیاد در ذهن خود تثبیت کنید.

 

  • کتاب دارای بخش‌های مختلف از جمله فهرست مطالب، توضیحات مربوط به زبان آموز، توضیحات مربوط به معلمان، درس‌های مختلف، ضمائم، تمرین‌های تکمیلی، راهنمای مطالعه، پاسخنامه و ایندکس است. این تقسیم بندی به مطالعه ساده‌تر شما کمک می‌کند.

 

کاربرد کتاب Basic grammar in use

کتاب Basic grammar in use به‌صورت تخصصی برای آموزش گرامر به بزرگسالان تدوین شده است. این کتاب برای آموزش گرامر سطح مبتدی به زبان آموزانی که می‌خواهند به‌صورت خودخوان زبان انگلیسی را آموزش ببینند یا در کلاس‌های آموزشی شرکت می‌کنند، مناسب است.

توضیحات کتاب در عین سادگی به گونه‌ای که زبان آموزان می‌توانند بدون معلم هم بخش‌های مختلف را مطالعه کنند.

خرید کتاب Basic Grammar in use(بیسیک گرامر این یوز)_بوک کند

هر یک از درس‌ها نیز کوتاه و در دو صفحه تالیف شده‌اند که سرعت شما را در مطالعه بالا می‌برند. این کتاب‌ها یک منبع کاربردی برای آموزش گرامر از پایه به شمار می‌روند که می‌توانید در تقویت مهارت‌های مختلف از آن استفاده کنید. ضمن اینکه یکی از بهترین منابع برای آمادگی در آزمون‌های مختلف مثل آیلتس و تافل به شمار می‌رود که در این سطح به آموزش گرامر از سطح مبتدی می‌پردازد.

همراه با کتاب یک نیز CD آموزشی ارائه شده که آزمون، تمرین و بازی‌های مختلف است که باعث می‌شود در حین سرگرم شدن بتوانید نکات مختلف را تمرین کرده و آموزش ببینید.

 

جمع بندی

کتاب grammar in use دارای سطوح مختلف است که کتاب Basic سطح اول این مجموعه و برای یادگیری گرامر زبان انگلیسی در سطح مبتدی مناسب است. این کتاب دارای دروس مختلف است که هر مبحث آن شامل چندین درس است. برای مثال افعال گذشته در ۵ درس توضیح داده شده‌اند. 

به دلیل کوتاه بودن هر درس، تعداد دروس این کتاب بسیار زیاد است که می‌توانید گرامر را به‌صورت اصولی آموزش ببینید.

نحوه مطالعه Basic grammar in use  نیز به این صورت است که در یک صفحه گرامر به زبان ساده و در ساختار مبتدی توضیح داده شده است، در صفحه بعدی چندین تمرین با تنوع بالا طراحی شده‌اند که پس از مطالعه درس باید به آن‌ها پاسخ دهید.

در انتهای کتاب نیز علاوه‌بر پاسخنامه، تمرین‌های جامع قرار دارد که به عنوان آزمون می‌توانید آن‌ها را انجام دهید.

برای خرید کتاب Basic grammar in use به راحتی می‌توانید در بوک کند سفارش‌تان را ثبت کنید و در سریع‌ترین زمان ممکن جلوی درب خانه تحویل بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 13 =